pátek 6. července 2012

False Lash Effect FUSION od Max Factor


Jelikož miluji původní False Lash Effect, moc jsem nedokázala odolat této její odnoži. Navíc mě hodně zaujalo, že má prodlužovat a dodávat objem zároveň. Až po koupi jsem si vzpomněla, že kdysi někdy psaly, že řasenka nemůže být zároveň objemová i prodlužující.
A jak to tedy s Fusion dopadlo?

údaje o produktu:
barva: Black
objem:13,1ml
vyrobeno v: Irsku
cena: 299kč
koupeno v: Rossmannovi

popis produktu: objemová a prodlužující řasenka v jednom (řasy prodlouží a dodá jim dvounásobný objem)

---------------------------

Co zbylo po původní FLE
Samozřejmě že název, obal a pak kartáček. Ten je umělý, s tlustým jádrem a velkým množstvím štětinek.

Zde podobnost končí.

Rozhodně nečekejte stejné či podobné výsledky jako u FLE.

Je to prostě úplně jiná řasenka, která pouze těží ze jména své slavné předchůdkyně.


Na řasách
Moc pěkně definuje řasy. Hodně je pročeše, hmota řasenky se po nich zcela rovnoměrně roztírá (žádné žmolky), ale barva mi přijde trochu zašedlá. Vytvoří velmi přirozený, ale výrazný look.

A kde je ten objem a délka?

No, ehm, nikde.

Ano, řasy vypadají delší a mají i větší- dost útlý objem, ale jaksi ani jedno není výrazné.

Kdybych o Fusion nic nevěděla a někdo by se mě zeptal, jaký typ řasenky to je, vůbec bych nevěděla, protože pořádně nedělá nic.

A naopak kdyby mi někdo řekl o původní FLE, že je zároveň objemová i prodlužující, tak bych tomu věřila.

dvě vrstvy

Navečer
Fusion drží celý den- žádné opadávání, žádné černé mapy pod očima.

Velmi lehce se odlilčuje.

Shrnutí
Fusion je bezvadná řasenka pro přirozené výrazné řasy. Byla mou nejoblíbenější řasenkou a nebránila bych se jí znovu koupit.

Ale rozhodně se nedá tvrdit, že je prodlužující a objemová zároveň. Ani přibližné výsledky jako u původní FLE nejsou.

Proto jestli chce pořádné řasy, kupte si raději standardní FLE.

Hodnocení
Fusion je určitě dobrá řasenka, ale prostě má něco dělat (objem, délka) a nedělá to.
Design mi přijde zajímavý a cena za to vše celkem jde.



2 komentáře:

  1. Slabota. Tie spodne riasy pekne, ale vrchne - mne to nestaci. Vdaka za recenziu, usetrila som :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně se s recenzí ztotožňuji, do posledního slovíčka! Taky jsem měla FLE, taky jsem nadšeně sáhla po FLEF a taky zklamání. Je to jak píšeš, člověk čeká něco úžasného a on je to pak takový lepší průměr. Příště jdu opět do klasické FLE.
    (Jo a vlastně se ani nedivím, že když je na eBayi kupuju, že klasika nevoděodolná černá si drží svou vyšší cenu stále, zatímco tahle odnož a voděodolná a modrá verze klasiky jsou za pár šupů. Lidi vědí, co kupují a proč a obchodníci na to reagují.)
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.